czwartek, 15 sierpnia 2013


                                                         wiosenne naleśniki na zielono :-)

Wczoraj wieczorkiem zrobiłam zielone - wiosenne naleśniki.Bardzo mi smakowały i pomyślałam, że podzielę się tym z Wami. Może ktoś tak jak ja polubi szpinak.




   Tym razem naleśniki zrobiłam odrobinę inaczej. Rozrobiłam normalnie, jak zawsze ciasto naleśnikowe(około 0,5kg mąki, 0,5l mleka, trochę oleju,2 jajka, szczypta soli) tylko że pod koniec dodałam paczkę mrożonego szpinaku(rozmrożonego na tyle aby dało się mikserem połączyć razem z ciastem).Usmażyłam. Farsz bardzo prosty. Wystarczy kostkę białego sera lekko posolić i dodać 3 ząbki czosnku drobniutko pokrojone(lub jak kto woli przeciśnięte przez praskę). Podawać polane sosem grzybowym. Naprawdę smaczne i mają fajny smaczek czosnkowo-grzybowy. Miłego dnia

2 komentarze:

  1. Tak na ostro jeszcze naleśników nie jadłam,ale chyba spróbuję;)
    Szpinak uwielbiam,ale jadłam go tylko jako dodatek do drugiego dania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za szpinakiem ale odpowiednio przyrządzony smakuje mi. Te naleśniki wyglądają tak smakowicie, że chyba się skuszę i spróbuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń