wtorek, 20 sierpnia 2013

Drewniane klocki dla dzieci
 Spędzając czas z moimi dzieciaczkami, zauważyłam że bardzo lubią bawić się klockami. Pewnie jak wiele dzieci :-) Ja jednak obserwując ich pomyślałam sobie, że wykorzystam to do nauki. Każdy wie, że najlepszą metodą nauki jest zabawa. Postanowiłam zrobić dla nich nasze własne klocki. To wspaniałe uczycie gdy widzę jak chętnie sięgają po klocuszki, jak budują, opowiadają co na nich widzą oraz jak uczą się literek i cyferek.  Na razie zrobiłam kilka, choć nie ukrywam, że planuję wyrzeźbić i wypalić cały alfabet. Oto kilka pierwszych efektów mojej pracy.





















5 komentarzy:

  1. Ale świetne klocki porobiłaś tą wypalarką do drewna.Pomysł rewelacyjny i edukacyjny dla dzieciaczków, jak najbardziej popieram.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!! Widać, że Maluchom się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam kochane za ciepłe słowa. Najbardziej cieszy się serce i dusza raduje jak praca jest doceniona, a patrząc na te moje aniołki i na to jak chętnie się bawią tym co mama stara się dla nich stworzyć, czuję że warto było poświęcić ten czas. Choć czasem ta piękna zabawa potrafi się przerodzić w małą awanturę, który klocuszek jest czyj a nawet potrafią przelecieć kawałek pokoju, dlatego też oprócz radości z patrzenia na ich zabawę to i ze względów bezpieczeństwa lubię bawić się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetny pomysł, są oryginalne i niepowtarzalne. Widzę, że dzieciaczkom bardzo się spodobały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń