poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Witajcie kochani, przepraszam za moją chwilową nieobecność. Właściciel u którego wynajmujemy pozwolił na kawałku działki zrobić warzywniaczek o którym tak marzyłam i teraz całe dnie spędzam na przygotowaniach. Ponieważ jeszcze nie miałam do tej pory własnego warzywniaka to nie bardzo wiem co obok czego można sadzić. Siedzę i czytam. Mam ogromną prośbę, jeśli ktoś może wspomóc mnie jaką dobrą radą, będę bardzo wdzięczna. Każda informacja, rada jest cenna. Nie ma to jak swoje warzywka czy owoce, choć niezbędna jest przy nich praca. I jeszcze główkuję nad jakimś fajnym ogrodzeniem, tak aby moje kochane dzieciątka i pies nie urządziły tego ogródeczka po swojemu :-)

1 komentarz:

  1. ja tez jestem zwolenniczką własnych warzyw i owoców,a ,że mama moja była ogrodnikiem to co roku sadzimy,powiem ci tylko że warzyw nie sadz co roku tych samych w tym samym miejscu,tylko zamieniaj,marchewka lubi być koło cebuli,a ogórki kupuj(nasiona)-odmiana śremskie,bo sadzimy je od lat i nigdy nie są gorzkie,to tyle jak na razie,jak byś miała jakieś pytania to na moim blogu jest mój mail-pisz a ja zawsze mogę podpytać mamę-pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń