wtorek, 19 marca 2013


recyklingowy stroik wielkanocny

Witajcie kochani. Jeśli to czytacie znaczy że do mnie czasem zaglądacie, dziękuję Wam za to bardzo serdecznie i za każdy zostawiony komentarz. Chciałabym podzielić się z Wami moją ostatnią pracą. Ponieważ miałam sporo butelek po sprice postanowiłam włączyć je w stoik. Zamiast zawalać kosz, wykorzystać materiał wtórnie i stworzyć coś pożytecznego. Poza butelkami, które przecięłam na dwie części tworząc z jedne wazon a z drugiej podstawkę na świeczkę, wykorzystałam również rurki po ręcznikach papierowych, trochę kamieni, kory z lasu, deskę-sklejkę, serwetkę i kilka drobiazgów dekoracyjnych. Jeśli jesteście zainteresowani co wyszło po połączeniu tych przedmiotów to ono i on...










Jeszcze raz dziękuję że jesteście ze mną i pozdrawiam cieplutko:-)

5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł,i kolorystyka taka wiosenna-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsza jest kreatywność. Pomysł wspaniały, dekoracja wygląda ślicznie, wiosennie i radośnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam recykloing więc mnie się podoba,a kwiatki też robione bo jeśli nie to polecam następnym razem a mogą być też recyklingowe i ze wszystkiego .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!Gratuluję kreatywności;)Ja uwielbiam recykling!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosenna kompozycja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń