czwartek, 14 marca 2013



pojemniki na przyprawy







8 komentarzy:

  1. Świetne pojemniki,fajnie że są przezroczyste-widać co trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. super pojemniczki, a gdzie można takie kupić?
    Ja osobiście ozdobiła bym je decoupagem jeszcze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Aurinko wystarczy że będziesz miała butelkę po nalewce babuni i farby do malowania na szkle i możesz zrobic je sama, tak jak ja:-) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo fajne pojemniczki,ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam butelki o takich fajnych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne!! Świetny pomysł na wykorzystanie tych buteleczek :) Bardzo ładnie wyglądają na kuchennej półce. Dziękuję za miły komentarz u mnie:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto ta nalewke babuni wypil ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochaniutka dobrze wierz że procenty mi nie podchodzą a o wiele większą radość sprawia mi tworzenie i cieszenie się efektami pracy niż później sprzątać po chwili degustacji ;-)

      Usuń