piątek, 25 stycznia 2013



pantofelek wiosny :-)









Gdy tak sobie myślałam o wiośnie, zastanawiałam się gdyby ją przedstawić jako kobietę jak mogła by wyglądać. Wyobraziłam sobie piękną, młodą, delikatną dziewczynę. Owinięta zwiewnym szalem którym otulał ją ciepły wiatr.Kroczyła po wzgórzach gdzie ginęła już nadzieja, a każde jej spojrzenie  wywoływało uśmiech, każde dotknięcie  budziło do nowego życia. Niosła radość dodając sił na każdy nowy dzień. Pomyślałam że i ja mogłabym coś dla niej zrobić i tak oto powstał taki mały pantofelek dla wiosny. mam nadzieję że spodoba się i że przyjdzie szybciutko. Będę czekała :-)




2 komentarze:

  1. Mnie się baaaardzo podoba i musiałam powiększyć zdjęcie,żeby zobaczyć jak jest zrobione;)Świetnie:)
    Dzięki za wizytę i oczywiście dopisuję się do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne, wspaniały pomysł i wykonanie. Wygląda prześlicznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń