czwartek, 10 kwietnia 2014

                                                          Matka Boża Różańcowa

Witajcie kochani.
Dawno mnie nie było ponieważ ostatnio moje dzieciątka bardzo dużo chorują. Poszli do przedszkola i zamiast być w przedszkolu z dziećmi, to non stop coś łapią i siedzą w domu. Szok. zwyczajnie już mi ręce opadają. Ponieważ jestem teraz więcej w domu mogę też w międzyczasie usiąść trochę do tego mojego rzeźbienia. Kilka dni temu zostałam poproszona o zrobienie obrazka Matki Bożej Różańcowej.Nie chciałam aby  była taka szablonowa i tradycyjna. Chciałam przedstawić kobietę otoczoną różańcem i kwiatami róży. Nie wiem jak Wam się spodoba, ja jestem zadowolona z efektu końcowego. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję że zaglądacie tu do mnie :-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz